Контакт-центр
Контакт-центр
* 24/7. Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних в межах України
УкрБудІнвестБанк
Контакт-центр
* 24/7. Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних в межах України
+38 073 214 14 04
ІНФОРМУВАННЯ ПРИВАТНИХ  КЛІЄНТІВ

ОПЕРАЦІЙНИЙ ДЕНЬ БАНКУ*:

Пн.- Пт.: 9:00 - 18:00
Операційний час за платежами клієнтів Банку в гривні*:
Пн.- Пт.: 9:00 - 17:00
Операційний час за платежами клієнтів в іноземній валюті:
  • в доларах США - з 9-00 до 15-00 годин за київським часом;
  • в Євро - з 9-00 до 12-00 годин за київським часом;
  • в польських злотих - з 9-00 до 12-00 годин за київським часом;
  • в російських рублях - з 9-00 до 11-00 годин за київським часом;
  • в швейцарських франках - з 9-00 до 11-00 годин за київським часом попереднього банківського дня;
  • в англійських фунтах стерленгів - з 9-00 до 12-00 годин за київським часом. Просимо бути уважними та уточнювати інформацію по кожному відділенню.
              *окремим відділенням встановлено індивідуальні (відміні від загальних) часові межі тривалості операційного часу та операційного дня Банку. Інформація про графік роботи окремих відділень наведена у розділі «Мережа відділень»

ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГУ

-      Оберіть послугу/продукт який Вам підходить
    Ознайомтесь з усім видами послуг, які ми Вам пропонуємо, оберіть ту послугу/продукт яким Ви бажаєте скористатися та який більше всього підходить для реалізації Вашої мети.
-    Зверніться до Банку
    Перед відвіданням Банку, зателефонуйте до Банку (за контактними номерами, зазначеними на сайті)  для уточнення інформації, отримання більш детальнішої інформації, отримання відповідей на запитання, які можуть у Вас виникнути.
    Наші спеціалісти скоординують Вас стосовно того, до якого найближчого та зручного для Вас Відділення Банку Вам необхідно звернутися для отримання обраної Вами послуги.
     З переліком Відділень, адресами їх розташувань, контактними телефонами  Ви можете ознайомитися на нашому сайті у розділі «Мережа відділень». 
-     Укладіть відповідний договір
     Наші спеціалісти допоможуть оформити всі необхідні документи для отримання Вами бажаної послуги.


БЕЗПЕКА ТА ПІДТРИМКА КЛІЄНТІВ

       Телефони клієнтської підтримки держателів платіжних карт АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» (працюють в робочі дні з 8:00 до 22:00)
(044) 364 34 77 та/або за 0 800 21 97 97.
Питання які вирішуються за цими телефонами:
- Графік роботи банкоматів АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»
- Графік роботи ПТКС (програмно-технічних комплексів самообслуговування) та кас відділень АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК»
- Блокування/розблокування ПК, зняття блокування з ПК
- Зміна добових лімітів на операції з ПК
- Запит доступних коштів на рахунках ПК
- Запит виписки по рахунку ПК
- Консультації з питань поводження з ПК (випуск, перевипуск, активація, отримання PIN-коду)
- Обробка повідомлень про підозру на шахрайські дії та приймання заяв на оскарження цих дії
- Приймання заяв про оскарження по спірним операціям з ПК.

      Цілодобові телефони клієнтської підтримки держателів платіжних карт, що обслуговуються на Українському процесинговому центрі: (044) 364 34 77 та/або (044) 247- 49-75
Питання які вирішуються за цими телефонами:
- Блокування платіжної картки (ПК), зняття блокування з ПК
- Зміна лімітів на операції з платіжними картками
- Запит суми доступних коштів на рахунку ПК

Зверніть увагу!!!

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку, або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації, звернувшись до Відділення Банку особисто, або зателефонувавши за номерами, зазначеними на головній сторінці сайту банку.
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором, або законом.